1 Haziran 2012 Cuma

MADRİD zor arkadaş!

  Daha ne evim ne yurdum ne de geliş tarihim kesinleşmişti buralara. Bana her daim online destek veren Ali Rıza arkadaşım bir grup kurmuştu Facebook'ta, ben ve benim gibi MAdrid'de gelecek arkadaşlar için. Zamanın birinde bir not düşmüştü oraya, şöyle ki; "Gelirken sinirlerinizi aldırın." Tırsmıştım ilk okuduğumda aslına bakarsanız. Ama şimdi gel gör ki kızgın bir İspanyol boğası gibiyim adeta. O cümlenin neden yazıldığını ve yazarken neler hissedilerek yazıldığını çok net bir şekilde anlıyorum hatta ve hatta bizzat yaşıyorum. 
  Bir kere 1.si bu İspanyol milletine bir şeyi anlatmak için çabalamaktan ne kadar erken vazgeçersen, senin ruh ve beden sağlığın için o kadar iyi olur. 2.si ise sorgulamayacaksın. Aslında zamanla kabulleniyorsun zaten, anlama yetilerinde sıkıntı var bu ırkın. Bide dedemin deyişi ile heeennnnnnn iyisinii, heeennnn doğrusunu onlar biliyor, bizler ilkokul 2 Ali ata bak seviyesi. Türk olup İspanya'da yaşayanların bir kısmınında bu insanlardan bir şeyler kaptığını anladım bugün havaalanında. Yazık!
   Neyse canlar işin özeti şu, her ne kadar cehalete doğru hızla yol alsak da hatta şu günlerde koşmaya başlamış olsak da. Biz Türklerin en azından alt yapısı sağlam. Eğer ki günün birinde kullanmayı da becerebilirsek ve ya bunun yolunu keşfedebilirsek bizde iyisi Şam'da kayısı diyeyim ben size...  ;) 


Ha bu arada şimdi o yazının aynısı bende gelecek sene Madrid'e gelecekler için kuruduğum grubun sayfasına yazdım. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder