9 Haziran 2014 Pazartesi

Ansızın!
Alakasız belki de, bir o kadar da manidar...

Televizyon karşısında çerez tırtıklamak hiç bu denli yalnız kılmamıştı beni,
Var olan gerçeği defalarca unutturmamıştı bana ve
Kapağın açılışında çıkan o ses, içimi hiç cız ettirmemişti  bu kadar.
Sohbet ederken annemle, böylesine yoğun yutkunmamıştım daha önce,
Veya feribotta giderken hıçkırarak ağlamamıştım daha önce.
Özlemin anlamını hiç bilememişim ben meğer, hep bir şeyler zannetmişim.
Aramışım, görmüşüm, koklamışım meğer eninde sonunda.
Uzatmışım elimi, eline, boynuna, patisine...
Kapanmayan yaram olmamış hiç benim.
Er geç kavuşmuşum bir şeylere, özel kılmışım kendime.
Hani ilkler hep özel derler ya,
İlkler her zaman güzel olmuyormuş meğer.
İlk acı hiç de özel olmuyormuş!

"9 gün sonra 7.ay"




1 yorum: