3 Haziran 2012 Pazar

Özlem misin sen bilemedim ben?

Zaman geçtikçe, yaşananlar biriktikçe, eksiklikler hissedildikçe bir farklı oluyor insan. Adeta iki taraftan zıt hissiyatlar barındırıyor içerisinde ve bazen öyle bir an geliyor ki bu iki zıt duygu çarpışıyor karşılıklı minicik yüreğinde.

Daha dün soğuktu oysa ki hava, yarın hangi bikinimi giysem acaba? Ev bulabilecek miyiz Nazlı? , Biyanka dün Türkiye'ye dönüş yaptı. 1 hafta sonra Madriddeyim, Türkiye için şafak 29!

Bir alamettir ERASMUS! Nedendir bilinmez dahil olursun içerisine. Umarsın bir kaç şey ya da ummadığını, umamadığını bulursun. Gelir geçer zaman, dönersin feleğin çemberinden doğruca kürkçü dükkanına.

Bende girdim bir alamete taaa 6 ay önce, gittim bir çok yere :) Umduğumu bulamadım ama pek çok umamadığını bulanlardan oldum. Farklı tatlar tadımladım, kimlikler öğrendim, kıtalar keşfettim... Fakat anladım hepsi bir süre için idealmiş meğer ve en kısası en doyumu olmayanı imiş.

Özlem değil benimkisi, bilemedim ki neyin nesi...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder